På väg hemåt

Sitter på tåget på väg hem till Härnösand igen :)

Har haft en väldigt bra helg, har sett otroligt fina hästar och är nu så sjukt träningssugen och inspirerad! Skulle så gärna vilja ha möjlighet att åka iväg och träna en period just nu men tyvärr så sätter ju plånboken stopp..

Har blivit väldigt lite shopping i helgen allt jag fått med mig hem är två julklappar och ett hårnät. Och det berodde inte på att det inte fanns några fina grejor tvärtom men en blandning av snålhet, trängsel och mycket folk och att det oftast var nått litet på grejorna som inte riktigt var som jag tänkt mig så blev plånboken glad ;)

Imorgon bitti startar jag med ridning innan jag ska jobba på macken hela dagen :)

// Mia


Kommentarer
Postat av: Annso

Storshopping ;) Jag kommer väl hem med något liknande efter göteborg kan jag tänka mig =P (längtar tills jag börjar jobba igen och första lönen! (om det nu hjälper))

Roligt att läsa att det går bra med Silver i alla fall, han ser jättefin ut =)

2011-11-29 @ 12:12:03
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0