Ridningen idag

Eftersom hästarna kom tillbaka från sommarvilan igår blev det ett kortare jogging pass i ridhuset igår kväll, mest för att stilla våran ridabstinens.

Jag vet inte om det finns fler som oss men både jag och Fia blir fruktansvärt griniga om vi inte får rida som vanligt ;)

Idag hade jag turen att hamna i stallet samtidigt som Ingrid och hon passade på att dricka kaffe på läktaren samtidigt som jag red. Jobbade en massa lösgörande och även lite skolor i trav och galopp. Radon kändes förvånansvärt bra efter vilan och vi är nog strax tillbaka där vi var innan, vilket känns otroligt skönt :D

Sedan anlände ju min nya vän Silver till ridskolan och han blev borstad och ompysslad innan han fick gå ut i hagen bredvid pojkarna, jag var ju tyvärr tvungen att åka tillbaka och jobba så premiär passet får vänta till imorgon bitti! Rapport kommer jag lovar ;D


// Mia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0