Om Fia

Lite kort info om Fia
Namn: Sofia Westin
Ålder: 22 (när hände detta?)
Bor: Med sambo och hund i ett mysig 2:a i Härnösand.
Utbildning: Naturvetenskapsprogrammet 06-09.
Gör: Läser Ekonomprogrammet på Mittuniversitetet. Och jobbar extra på OKQ8 Härnön.
Häst: Upan L. f-91 ca 174 cm fux valack tävlad upp till St:Georg m förra ägaren. Vi tävlar nu på MsvB-nivå och debuterade MSVA:1 på godkänd procent hösten 2011. :) Haft honom sen november 2008. Förra säsongen 2010 var han tyvärr skadad i princip hela säsongen. Men 2011 var en mer lyckad säsong! Bla. DM-silver och två vinster i MSVB. :)

Har innan Upan haft 2 andra fuxvalacker. Den första hette Vendel Stavino f-89. Tävlade tillsammans upp till La4. Köpte honom ht-06 och fick tyvärr ta bort honom i januari 08 efter 1 års vila pga senskada som inte ville läka. Nästa häst vid namn Atlet (f-93) fick jag tyvärr bara 4 månader tillsammans med. Några dagar efter vårt JuniorDM-brons fick han kolik/tarmvred och dog på operationsbordet.

Det var lite kort bakgrund om mig och min häst. Mia och jag har hängt ihop mer eller mindre i både stallet och utanför stallet sen vi gick i 4:an tror jag. Vilket måste vara ca 11 år nu. Inte konstigt att det känns som vi känner varandra väldigt väl :) KRAM

Efter MsvB4 hemma 5/6 2011




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0