Fullt ös medvetslös

Idag är det fullfart som gäller (som det i och för sig är de flesta dagarna i mitt liv) men det betyder också att data tiden är = 0 :)

Det är nämligen såhär att just nu står jag på jobbet, där jag blir kvar till fem ungefär. Sedan bär det av till stallet där jag ska rida Silver, planen är att fortsätta känna mig fram och hitta knapparna.

Klockan sju ska vi sen vidare till Fia där det är dags för inflyttningsfest i deras mysiga lägenhet. Vi får väl se hur det går med tiden, har redan förvarnat Fia att vi kanske dyker in lite senare, jag måste ju rida. Och... Hon lät inte ens förvånad ;)

Radon får en välförtjänt vilodag eftersom han jobbat på nu tre dagar på raken.

Ha en underbar lördag

// Mia (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul hörrni!! :) Kram

2011-07-24 @ 19:25:37
URL: http://myentirelife.webs.com
Postat av: Linda

Härligt att ni gaskat upp er. Håll ihop det här nu så man får sig lite spännande läsning i fortsättningen också ;)

2011-07-25 @ 10:21:31
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0