Båttur

Igår kväll efter 11 timmars jobb var jag och släkten ute och åkte Ådalen 3 men fantastisk god buffé. Så både hästarna fick sig en välförtjänt vilodag.

Hade sån tur så Ingrid hann titta lite när jag red Silver i tisdags, och vips så gick det bättre igen eller ja jag kunde lita lite mer på vad jag håller på med. Blir dock fortfarande lite frustrerad över att jag inte kan få min kropp att göra som hjärnan säger åt den ;) Men det är bara att nöta på.

Jobbade lite skänkelvikningar men fokus var att hitta ett bra arbetsläge i alla gångarter och flyt. Tror både jag och Silver var trötta efteråt.

På kvällen sen joggade jag Radon en sväng i ridhuset och han kändes väldigt på. Han fick jobba rund och låg i ca 25 minuter innan vi gav oss.

Idag jobbar jag bara nio timmar så jag räknar med att kunna vara ute i stallet strax efter fyra för ett ridpass på mina fina pojkar :D



/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0