If I say Ur then u say kult.. UR-KULT! UR-KULT!

Hellu!
Jag är fortfarande med, även om ni inte har sett något av det de senaste dagarna. I Tisdags när jag skulle rida var Upan ofräsch. Behöver jag ens tala om hur Opepp jag blev då?


Fina Emma när vi 'packar upp' på Urkult.

Några Urkult dagar senare för mig och vilodagar senare för Upan är det som bortblåst. Vilken fantastisk lättnad! Han är nästan alltid väldigt stel efter vila och så även igår. Men det får ta sin lilla tid eftersom jag vet att det blir bättre och bättre ju mer vi har värmt.

Sadelkammaren är nystädad och jag har ett enormt berg med shabrak, lindor och paddar m.m som behöver tvättas! Men det är så himla skönt när det är gjort. Ska försöka komma ihåg att boka tvättid idag :) Närmaste tävling är somsagt Övik 20-21/8. Fick lite panik igår inför MSVA:1 debuten då vi tappat en hel vecka träningstid. (jag skyller på det iaf..;)) Sånna gånger är det tur att man har en så bra coach som stöttar! Kanske ska ta och smyga ner i källaren hos mamma och pappa och leta fram min fina hatt tills dess. Hihi.



KRAM /Fia

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tacktack! :)

2011-08-09 @ 15:04:59
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0