Bilder

Ja efter många om och men är nu bilderna hit skickade ifrån Stockholm, Annica hann ju flytta innan jag fick dom och mamma hann tappa bort kuvertet en gång ;) Men bättre sent än aldrig damp dom ner i brevlådan.

Jag bjuder på några smakprov här nedan medan jag samtidigt berättar att jag har så fina pojkar (ja jag vet det blir nog lätt tjatigt, men dom har gått så bra båda två senaste veckorna och jag njuter varje gång det är riddags (:)

Med Silver red jag igenom Msvc:1 som blir våran debutklass och det kändes rätt enkelt, Ingrid lovade dessutom att hon skulle äta upp sin hjälm om vi inte lyckades nå kvalpoängen om jag fick till en likdan ritt på söndag (:

Med Radon är det programträning på schemat imorgon (:
Silver blev dessutom av med sin vinterpäls nu då dom börjat fått komma in på nätterna. Dom har blivit så sjukt luddiga båda två och Radon ska också hinnas med att klippas innan helgen, förhoppningsvis imorgon!


Alla bilder är klickbara (:
        


Jag älskar mina pojkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin


RSS 2.0